عن الفيستا اللي تعرف لا تبخل علي

هااي

نظام جهازي فيستا فمو عارفة له كللللللللللش احس اني اميه مابي اسأل اخواني يضحكون علي ابي كويتيات يساعدوني اشكثر اشياء مو لاقيتها والاهم البلوتوث وين احصله جاوبوني وعندي اسالة بعد

:(

i'am THE ONE

To set up a Bluetooth enabled device, you need to do three things:

1.

Add a Bluetooth adapter to your computer.

This is usually done by plugging the adapter into a USB port. (If a Bluetooth adapter is already built in or attached to your computer, ignore this step.)
2.

Set up the device so that your computer can find it.

To do this, you must:

Turn the device on.

Make it discoverable.

To learn how to make a device discoverable, check the information that came with your device or go to the manufacturer’s website.
3.

Install the device.

To install most devices, such as a mobile phone, keyboard, mouse, or personal digital assistant (PDA), you can use Bluetooth Devices in Control Panel. If you have Bluetooth wireless technology installed on your computer, follow these steps:

To install a Bluetooth enabled device

a.

Click the Start button Picture of the Start button, click Control Panel, click Hardware and Sound, and then click Bluetooth Devices.
b.

Click Add, and then follow the instructions.

To install a Bluetooth enabled printer

Open the Add Printer wizard by clicking the Start button Picture of the Start button, clicking Control Panel, clicking Hardware and Sound, clicking Printers, and then clicking Add a printer.
NoteEncryption features and a passkey can help to secure your data. However, these and other security measures can be compromised or fail and, if that happens, your data could be visible to or accessible by other devices or computers within range. Therefore, Bluetooth wireless technology should not be considered completely secure.

spanish-girl

حبوبة اول شي شنو نوع جهازج؟

دوري يمكن في دقم على الجهاز او مرسوم عليه صورة بلوتوث اخاف مسكر بطليه او ضغطي على alt+fn

جهازي اتش بي ماكو دقمة الا وفريتها
مشكورين ع المرور والمساعدة

spanish-girl

امبلة حبوبه في شوفي على الجوانب او شوفي في صورة بلوتوث وسوي الحركة الي قلتلج عنها الي اهي alt+fn

مطيريه انا بالخدمة اذا تبين شغلة بالفيستا

نعين ونعاون :)

بعد عمري عالي مستواها مبارك عليج الباقي من الشهر << داشة عررض

من زمان عنج :)

مشكووووووووورة حبيبتي بسألج اذا بنزل اي برنامج عاادي والا الفيستا غير عن اكس بي ؟

قولي عيدج مبارك :)

إذا بتغيرين الباك قرواند اضغطي رايت كلك على الدسك توب واختاري بيرسنولايز ومنها دشي دسكتوب باكقراوند تطلع لج صفحة فيها مستعرض صور اختاري الصورة وين مخزنتها بالغالب بفولدر pictures بالديكيومنت

او تقدرين تضغطين رايت كلك على الصورة اللي تبينها خلفية واختاري set as desktop background

والبرامج تنزيلها عادي مثل الــ xp

الطريقة الاولى سويتها بس مايطلع معاي شي وعيدج مبارك

بديت احس الفيستتا سهل

قمر الليل

والمشكلة بالفيستا الألوان بالـPaint

لمن تحفظين الصورة ما تطلع الألوان عدل

والله مادري انا لما اطق رايت كلك واختار personalize

مايطلع لي شي كللش عشان جذي انا متوهقة والا الطريقى سهلة وحافظتها :(

بنات ساعدوني ترا مو غبيه احسكم تقولون ابتلشنا فيها صج اول خطوة والثانيه اعرفها واعرف اغير الباك جراوند بس ماتغير شي معاي من رايت كلك واختار خصائص بالمرة مايطلع لي شي يارب فهمتو علي والحين اخترت لي صورة من الصور وخليتها خلفيه بس مشكله صايرة بالوسك مو ممتدة يعني يبيلها تضبيط

عاد تدرين انو جهازي فيستا وبعدها حولته اكس بي والحين رديته فستا بس افضل الفيستا انا يعجبني تقدرين تتصفحين قوقل من دون ما تروحين لسطح المكتب وتقدرين وانتي شابكه ع المنتدى تفكين سطح المكتب بدون لا تعنين

صاجة حلو الفيستا بس الديسك توب عقدني مايتغير واذا غيرت الخلفية من الصور ماتطلع ممتدة عالسطح واذا صكرت الجهاز ورديت شغلته مايكون فيه خلفية

:(

لا بالعكس انا يشتغل معاي ومعلقه ع خلفيه وحده يمكن يعتمد ع نوع الجهاز ولو انو اخوي يقولي ويندز فيستا مجرب ولو اني اشوف اكثر شي ينباع وانعدم الاكس بي:)

التعديل الأخير:

سرا الساري

اذا ضغطتي بيرسونالايز من سطح المكتب وما فتح معاج
ادخلي له من الكنترول بانل

سابقة جيلها

مشكورة حبيبتي :)

سرا الساري

انزين وبعدها شسوي